Friday, February 1, 2008

Ατάκες


Τι ανόητη που ήμουν που ήρθα στο Hollywood όπου οι πλατινέ ξανθές και τα ωραία πόδια είναι πιο σπουδαία από το ταλέντο.

Θα παντρευόμουν και πάλι αν έβρισκα ένα άντρα με 15.000.000 δολάρια, που θα μου έγραφε τα μισά και εγγυημένα να πέθαινε μέσα σε ένα χρόνο.

Ποτέ δεν θα είμαι κάτω από τον τίτλο.

Αν θέλεις ένα πράγμα να γίνει σωστά , βρες δύο γριές γκόμενες να το κάνουν.(Αναφερόμενη στο γύρισμα «Τι συνέβη …») . Την επόμενη έλαβε ένα τηλεγράφημα από την Joan που έλεγε «Στο μέλλον θα σας παρακαλούσα να μην με αποκαλείτε γκόμενα».

Σήμερα όλοι είναι σταρ. Στην εποχή μου, τον κερδίζαμε αυτόν τον τίτλο.

(Για το sex) Το μεγαλύτερο αστείο του Θεού για τους ανθρώπους.

Ποτέ μου δεν έκανα παρέα με γυναίκες ηθοποιούς. Οι συζητήσεις τους με κάνουν να βαριέμαι μέχρι θανάτου.

Επέζησα επειδή ήμουν πιο σκληρή από όλους»

Ήμουν ο Marlon Brando της γενιάς μου.

Σε αυτή την δουλειά αν δεν είσαι γνωστός για τέρας, τότε δεν είσαι star.

Οι άντρες γίνονται πολύ περισσότερο ελκυστικοί όταν γερνάνε. Οι γυναίκες όμως έχουν ένα πλεονέκτημα : make-up.

No comments: